“NEPREVAZUT” by Banca Transilvania

“NEPREVAZUT” by Banca Transilvania

Astazi sistemul carduri al Bancii Transilvania a picat, nu se puteau retrage bani de la bancomat, nu se puteau efectua plati la POS sau alte operatiuni cu cardul si acest lucru a declansat haosul, dupa cum era si normal.

Desi problema era cunoscuta in interiorul Bancii Transilvania, clientii care faceau retrageri de la casierie erau comisionati. La 3 ore dupa ce pe Huff.ro a aparut in exclusivitate stirea, Banca Transilvania a postat, pe Facebook, un mesaj care din punctul meu de vedere a venit prea tarziu si care contine un cuvant care iti da fiori cand il auzi de la o banca.

“Din cauza unor activitati neprevazute de upgrade a sistemului informatic BT, momentan cardurile, bancomatele si POS-urile BT nu sunt functionale.”

Acest “neprevazut” este extrem de interpretabil si te cam sperie sa-l auzi de la una din cele mai mari banci din Romania. Am stat si am urmarit comentariile pe care BT le-a primit pe Facebook si am extras o lista de interpretari / glume, unele mai amuzante, altele mai putin facute pe aceasta tema:

– Sistemul Banca Transilvania a picat pentru ca cineva a apasat butonul de upgrade la Windows 10

– Bagheta zanului de la BT a fost scapata pe servere

– Zanul de la BT este in concediu si de aceea nu se rezolva rapid problema

– Zanul BT a gresit comanda catre univers si a daramat sistemul bancii

Eu cred ca este gresit sa spui “neprevazut” pentru ca asa cum puteti vedea, in doar cele 4 exemple, pe langa glume oamenii pot intelege ca sistemul nu este controlat si ca singur de capul lui face upgrade-uri, in conditiile in care se stie ca acestea se fac cu programari mari inainte si ca de multe ori clientii nici nu stiu ca sistemele au fost imbunatatite.

Este aiurea sa afirmi public ca un “upgrade neprevazut” te-a dat peste cap…pai tu, Banca Transilvania, ce pazesti?

Sigur ca probabil a fost o situatie grea si greu de solutionat, dar cred ca, atunci cand vrei sa comunici cu clientii si anunti public, trebuie sa ai mare grija la ce cuvinte folosesti, mai ales daca esti o banca.

Nu ma intelegeti gresit, eu sunt fan Banca Transilvania, toate cardurile si conturile mele sunt acolo, atat persoana fizica, cat si juridica, nu m-a deranjat aceasta situatie pentru ca am avut noroc sa ajung la ghiseu pana sa se aglomereze.

Situatii de acest gen se intampla si la case mai mari, dar poate totusi ii invatam si pe oamenii din agentii sa stie ce sa comunice, poate incercam sa invatam de fapt toti angajatii sa comunice mesaje care sa te calmeze nu sa te sperie.

Uitandu-ma in comentarii, am observat ca oamenii care au fost prin agentii au fost mai mult speriati de angajatii BT decat sa fie linistiti. In Suceava o angajata BT le spunea clientilor ca abia luni se va rezolva problema.

Iata cum o problema grava, pana la urma sa nu poti sa ajungi la bani te cam sperie, a fost de fapt si mai grava prin proasta gestiune a comunicarii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Facebook si strategia Smart Activity
Up Next:

Facebook si strategia Smart Activity. Cum sa cresti pe Facebook

Facebook si strategia Smart Activity. Cum sa cresti pe Facebook